Αλλαγές πραγματοποιούνται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων καθώς η νέα αποστολή είναι δωρεάν.

Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει τα επιστρεφόμενα προϊόντα στην άρτια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις τους (καρτελάκια/barcode). Επιπλέον, οφείλει να συμπεριλάβει αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης / τιμολόγιο αγοράς.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης με e-mail στο info@dressman.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τηλεφωνικά στο 215 5004038 (Δευτέρα – Παρασκευή 10 π.μ. – 4 μ.μ. ) εντός της άνω προθεσμίας και να μας ενημερώσει για το νέο προϊόν που επιθυμεί. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, θα πιστωθεί η διαφορά της αξίας, ενώ εάν η τιμή είναι υψηλότερη, η πληρωμή της προκύπτουσας διαφοράς θα επιβαρύνει τη νέα αποστολή.

*Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος.
** Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μεταξύ προϊόντων της ίδιας σεζόν.

Επιστροφή χρημάτων

Εάν ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την αγορά του, έχει περαιτέρω το δικαίωμα εντός τριών ημερών να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων (δικαίωμα υπαναχώρησης). Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά του έξοδα.

Κάθε επιστροφή χρημάτων θα γίνεται δεκτή κατόπιν παραλαβής και ελέγχου των προϊόντων από την εταιρεία.

Αφού πραγματοποιηθεί η παραλαβή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), το τμήμα εξυπηρέτησης θα ενημερώσει μέσω e-mail ή τηλεφωνικά τον πελάτη για τον τρόπο διεκπεραίωσης. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά. Δηλαδή, εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, ενώ εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους/επιστροφή χρημάτων.

*Όλες οι επιστροφές που πραγματοποιούνται με τραπεζική μεταφορά, διεκπεραιώνονται μέσω διαδικασίας web banking από λογαριασμό μας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες ( Alphabank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα ) και η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα.

*Από τους όρους της επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται τα προϊόντα της ενότητας OUTLET / BLACK FRIDAY.

Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται από το dressman.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Στην περίπτωση κατά την οποία ο λόγος της επιστροφής των προϊόντων αφορά σε λάθος της εταιρείας ή σε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, το κόστος επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η ίδια, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα μας με το προϊόν προς αλλαγή/επιστροφή και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

Η διεύθυνση αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι η ακόλουθη:

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ DRESSMAN

Σκουφά 10, Κολωνάκι – Αθήνα

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.dressman.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@dressman.gr, καθώς και στον τηλεφωνικό αριθμό 215 5004038 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10 π.μ. – 4 μ.μ.).

Καθυστέρηση παραλαβής

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει εάν επιθυμεί, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα dressman.gr δε φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παράλειψη προϊόντος

Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του και διαπιστώσει ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόντα από τη συνολική παραγγελία, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες, που απαιτούνται και να αποσταλούν τα παραλειπόμενα προϊόντα, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Ελαττωματικό προϊόν

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (10) ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάστασης αυτών.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.dressman.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Η χρήση του παρόντος δαδικτυακού χώρου και των παρεχομένων σε αυτόν υπηρεσιών προϋποθέτει, αλλά και επιβεβαιώνει την αποδοχή από τον χρήστη των προϋπαρχόντων όρων, όπως αυτοί ισχύουν, με τις ανωτέρω ενδεικτικά περιγραφόμενες τροποποιήσεις, παρεμβάσεις και καταργήσεις από την Εταιρεία.