Πολιτική Επιστροφών DRESSMAN
1. Γενικές Πληροφορίες
Η παρούσα Πολιτική Επιστροφών ισχύει για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της DRESSMAN. Στόχος μας είναι η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας και η διασφάλιση μιας διαφανούς και αξιόπιστης διαδικασίας επιστροφών, σύμφωνα με το ισχύον ελληνικό και ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο.
2. Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία, απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση του καταστήματος (μέσω email ή τηλεφωνικά).
3. Τρόπος Επιστροφής
Η επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται αποκλειστικά στο φυσικό κατάστημα DRESSMAN, ώστε να γίνει επιτόπιος έλεγχος της κατάστασης και της ποιότητας του προϊόντος από το προσωπικό μας.
Επιστροφές μέσω courier ή ταχυδρομείου δεν γίνονται δεκτές.
4. Προϋποθέσεις Αποδοχής Επιστροφής
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος DRESSMAN, πρέπει:
-
Το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη, αχρησιμοποίητη κατάσταση.
-
Να διατηρείται η αρχική του συσκευασία, όλα τα ταμπελάκια, καθώς και τα συνοδευτικά του στοιχεία (π.χ. ζώνες με κουστούμια, spare κουμπιά, κρεμάστρες, προστατευτικά).
-
Να μην υπάρχουν σημάδια χρήσης, αλλοίωσης, λερώματα ή ζημιές.
-
Να συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
Σημείωση για τα κοστούμια
Κοστούμια που έχουν φορεθεί, έχουν τσακίσεις από χρήση ή έχουν αλλοιωθεί λόγω δοκιμής πέρα από τον φυσιολογικό έλεγχο δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή.
Ρούχα & Αξεσουάρ
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα χωρίς ταμπελάκια, με φθορά, άρωμα, ίχνη χρήσης ή άλλα σημάδια δοκιμής που ξεπερνούν τον απλό έλεγχο.
5. Πίστωση Αξίας – Μη Επιστροφή Χρημάτων
Η DRESSMAN δεν πραγματοποιεί επιστροφές χρημάτων.
Σε περίπτωση που η επιστροφή εγκριθεί:
-
Η αξία του προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό του πελάτη στο κατάστημά μας.
-
Η πίστωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική αγορά ανδρικών ρούχων, κοστουμιών ή αξεσουάρ από τη DRESSMAN.
-
Η πίστωση δεν έχει χρονικό περιορισμό, εκτός αν οριστεί διαφορετικά από το κατάστημα.
6. Διαδικασία Επιστροφής
-
Ο πελάτης επικοινωνεί με το κατάστημα για δήλωση επιστροφής.
-
Προσέρχεται στο φυσικό κατάστημα DRESSMAN με το προϊόν και την απόδειξη/τιμολόγιο.
-
Το προσωπικό ελέγχει την κατάσταση του προϊόντος.
-
Εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις, γίνεται πίστωση λογαριασμού για μελλοντική αγορά.
7. Εξαιρέσεις
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για:
-
Κοστούμια, σακάκια, παντελόνια ή πουκάμισα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί φθορά.
-
Προϊόντα χωρίς συσκευασία, κουτί ή ταμπελάκια.
-
Αξεσουάρ προσωπικής χρήσης που έχουν ανοιχτεί (π.χ. εσώρουχα, κάλτσες, γραβάτες με εμφανή σημάδια χρήσης).
-
Ειδικές παραγγελίες ή προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί/ρυθμιστεί σε μέγεθος (π.χ. κοντέματα, επιδιορθώσεις).
8. Ισχύουσα Πολιτική
Η DRESSMAN διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης της παρούσας πολιτικής. Οι αλλαγές ισχύουν από τη στιγμή που αναρτώνται στην ιστοσελίδα.